038-7501253
info@kameroperahuis.nl
Delen op facebook
Aanmelden nieuwsbrief

Vacature bij Kameroperahuis: Office manager

| Omdat Joni een nieuwe uitdaging heeft gevonden zijn wij per direct op zoek naar een Office manager voor 28-32 uur per week. Heb jij minimaal 3 jaar werkervaring, ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging en lijkt het je geweldig om met een gepassioneerd team het hoogst haalbare te realiseren? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie zijn wij?
Kameroperahuis (opgericht in 2007) is een uniek productiehuis voor muziektheater in Nederland dat met trots in Overijssel gevestigd is. Kameroperahuis daagt jonge professionele schrijvers, componisten, regisseurs, vormgevers, acteurs en musici uit hun talenten zo breed mogelijk in de samenleving in te zetten. In telkens wisselende samenstellingen werken zij aan verrassende voorstellingen en projecten binnen onze vier pijlers: #speelt, #werkt, #leert en #verbindt. De organisatie bestaat uit een klein vast team met een bestuur. Het kantoor is gevestigd in Theater de Spiegel te Zwolle. Wegens het vertrek van een collega zoekt Kameroperahuis per direct een:

Office manager
(28-32 uur per week)

Wat zoeken wij?
In een kleine organisatie als Kameroperahuis is de office manager de spil in de organisatie. Wij zijn op zoek naar een professionele, gedreven collega met sterk ontwikkelde social skills en die cijfermatig goed onderlegd is. Je bent organisatorisch sterk, beschikt over een hands-on mentaliteit en ziet het als een plezierige uitdaging zaken goed af te handelen in een dynamische omgeving. Je krijgt energie van schakelen tussen diverse werkzaamheden. Affiniteit met de culturele sector is een pré, maar geen vereiste.

Tot je werkzaamheden behoren o.a.:

  • het verwerken van inkomende telefoonberichten, post en e-mail en het ontvangen van bezoek;
  • het eerste aanspreekpunt voor (kantoor)automatisering en ICT;
  • het voorbereiden en verwerken van de financiële administratie;
  • administratie ten behoeve van personeelszaken;
  • contractbeheer;
  • contact onderhouden met/ communicatie met onze makers en externe betrokkenen;
  • diverse facilitaire taken als het verzorgen van lunches, zorgdragen voor ingerichte en schone ruimtes en kantoorplanning;
  • opstellen en beheren van (project-)begrotingen;
  • voorbereidende productionele werkzaamheden;
  • ondersteunen van externe productieleiders van de verschillende projecten;
  • andere algemene, regel- en/of administratieve werkzaamheden.

Functie-eisen

  • je beschikt over MBO+ werk- en denkniveau;
  • je bent communicatief en sociaal vaardig;
  • je werkt nauwkeurig en gestructureerd;
  • je hebt een hoge mate van zelfstandigheid gecombineerd met een proactieve werkhouding;
  • je bent flexibel, maar blijft secuur en zorgvuldig werken;
  • je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit (en bent dus ook af en toe beschikbaar op avonden/in het weekend);
  • je bent stressbestendig en beschikt over organisatietalent;
  • je bent woonachtig in de regio Zwolle.

Wat bieden wij?
Een verantwoordelijke en veelzijdige baan in een creatieve en inspirerende omgeving. Wij bieden een aanstelling per direct, in eerste instantie voor de duur van een half jaar, met mogelijkheid tot verlenging. Salarisindicatie: indeling in schaal 6 van de CAO Nederlandse Podia.

Vragen of solliciteren?
Richt je motivatiebrief met CV aan Hannah Soepenberg per mail naar info@kameroperahuis.nl. Ben je enthousiast, maar heb je toch nog vragen? Neem dan contact met ons op via info@kameroperahuis.nl of 038-7501253. Solliciteren kan tot en met 21 januari a.s. De 1e ronde gesprekken staat gepland op donderdag 25 januari 2018. De 2e ronde vindt plaats op maandag 29 januari 2018.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Deel